قوانین ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)

لطفا در هنگام ارسال تیکت قوانین زیر را رعایت نمایید:

تعهدات کاربران :

 

کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جداً خودداری کند.

تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند و از تماس با واحدهای فروش ( تماس با شرکت، استفاده از فرم تماس با ما، تماس با مشاور آنلاین فروش و...) خودداری کنند


کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد؛ در هنگام ارسال تیکت از بکار بردن جملاتی چون خواهشا زود جواب بدید - سریع جواب بدید - عجله دارم و ...  پرهیز نماید و تنها موارد و مشکلات سرویس خود را مطرح کند.


بعد از بازگشایی تیکت ، ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با کلیک بر روی لینک تیکت ، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای ما ، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال میشود


کاربر موظف است سوال خود را فقط در بخش مربوطه ارسال نماید. در صورت ارسال تیکت در دپارتمان های دیگر تیکت برای مدتی معلق خواهد بود و با ذکر یک تذکر به تیکت پاسخ داده خواهد شد

مشتری موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط فكلس هاست می باشد که در صورت عدم رعایت ، سرویس توسط ما  قطع شده و هرینه ای برگشت داده نمی شود .

 

تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

اپراتور متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

 

تبصره : خدمات آموزشی (مانند حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربری و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمیشود.

 

اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.


اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور 12 تا 72 ساعت میباشد.

 

حداکثرزمان پاسخ به تیکت ها در ساعات اداری از 1 ساعت الی 8 ساعت و در ساعات غیر اداری از 1 ساعت الی 48 ساعت خواهد بود.هر چند که اپراتور های ما در بسیاری شرایط کمتر از 1 دقیقه به مشکل شما پاسخ میدهند

 

موفق و پیروز باشید

۱۳۹۲/۰۹/۰۶

« înapoi